Oto życzenia eexeell'a: Chciałbym żeby arkusz wyglądał następująco -dzień -miejsce pracy -wykonywane zajęcia -czas pracy (dwie kolumn; "od" i "do" -przerwa - liczba godzin (w ciągu dnia) problem jest w tym że w czasami jednego dnia pracuję w kilku miejscach i chciałbym żeby ten arkusz jakoś fajnie funkcjonował godziny się podliczały minus przerwa itp pod miesięcznym rozliczeniem chciałbym żeby automatycznie tworzyło się osobne rozliczenie dla każdego klienta dla którego w ciągu danego czasu pracowałem.  Rozwiązanie zostało uzyskane w oparciu o bazę danych zawierającą spis wszystkich wykonanych prac z datami i godzinami rozpoczęcia zakończenia., Baza danych uzupełniania jest z formularza zawartego na pierwszym arkuszu a następnie na jej podstawie tworzona jest tabela przestawna również dostępna na pierwszym arkuszu. Drugi arkusz zawiera przykład jak można rozwiązać sprawę podawania danych z zamkniętych list, tu: z listy pracodawców wprost do rozwijanego okienka danych (formant ).
|